نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  نکاتی برای خوش مزه تر شدن سوپ جو 27 نکته برای اینکه سوپی خوشمزه‌تر و سالم‌تر بپزید....

  کلم بروکلی مانع از رشد سرطان سینه می‌شود لقمه: نتایج یک آزمایش جدید نشان داد کلم بروکلی حاو...

  نکات تغذیه‌ای برای جلوگیری از ابتلا به کرونا/چرا خوردن غذاهای مدرن در وعده سحری توصیه نمی‌شود؟‌ پایگاه خبری لقمه: منصور رضایی متخصص تغذیه در برنام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه‌ی مناسب برای کودکان ورزشکار تعطیلات تابستان فرا رسیده است و خیلی از بچه‌ها برای گذراندن اوقات فراقت خود ورزش را انتخاب می‌کنند. برای این که تفریح، ورزش و سلامتی را با هم آشتی بدهید باید تغذیه‌ی مناسب و متناسب با نیازهای بچه‌ها را در اختیارشان قرار دهید.
شستشوی میوه‌ها چرا، چقدر، چگونه؟ از کودکی باید یاد گرفت که میوه‌ها هم می‌توانند به سادگی آلودگی و بیماری‌های مختلف را به بدن ما منتقل و بیمارمان کنند.
سوء تغذیه و سوء مصرف پروتئین ۸۰۰ هزار کودک ایرانی دبیر ستاد کشوری ترویج مصرف تخم‌مرغ از سوء تغذیه و سوء مصرف پروتئین ۸۰۰ هزار کودک ایرانی خبر داد.
آیا مصرف ماست میوه ای مفید است؟ ماست میوه ای چند وقتی است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و به ویژه مادران سعی می کنند ماست را طعم دار کنند و به عنوان میان وعده در اختیار کودکان قرار دهند؛ از این رو این موضوع را با دکتر سیدسعید اسماعیلی پزشک و محقق طب اسلامی در میان گذاشتیم تا از درست یا نادرست بودن این شیوه مطلع شویم.