نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  چاقی و اضافه وزن کبد را پیر می‌کند پزشکان هشدار دادند: اضافه وزن موجب فرسودگی سریع ک...

  پنیر برای دندان مفید است یا مضر؟ پنیر به دلیل برخورداری از قابلیت خنثی سازی اسید، م...

  خداحافظی با جوشهای سرسیاه در 15 دقیقه در آشپزخانه پایگاه خبری لقمه: شما می توانید با کمک مواد موجود ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سلامت قلب با مصرف انگور محققان بر اساس نتایج تحقیقات خود گفتند که مصرف انگور قرمز خطر ابتلا به دیابت و بیماریهای قلبی را در افراد کاهش می‌دهد و برای بسیاری از بیماریها مفید است.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
آزمایش چربی خون از چه سنی لازم است؟ چربی‌ها پس از آب و پروتئین سومین ماده تشکیل‌ دهنده بدن انسان هستند و مهم‌ترین منبع ذخیره انرژی در بدن محسوب می‌شوند.
آنچه باید درباره خوراک مرغ بدانید آیا جگر مرغ حاوی هورمون است؟ پوست مرغ باعث افزایش موهای زائد می‌شود؟ مصرف سنگدان برای مبتلایان به بیماری‌های التهابی خطر دارد؟ مضرات بال و گردن مرغ در چیست؟ این‌كه می‌گویند پای مرغ باعث غضروف‌سازی می‌شود، صحت دارد؟ اصلا چرا كارشناسان تغذیه و متخصصان صنایع غذایی خوردن فرآورده‌های جانبی طیور را زیاد توصیه نمی‌كنند؟