نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه‌ی خانگی‌ها قابل اعتماد نیستند خرید بادمجان‌های سرخ و بسته‌بندی شده کارخانه‌ای و ...

  سبزیجاتی برای فصل سرما فصل سرما نزدیک است و شما باید به فکر تأمین ویتامین...

  دوری از اضافه وزن در رستوران از نخستین نیازهای بشری، تهیه و تدارک غذای کافی، من...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درمان بی‌خوابی با ترش‌ترین میوه دنیا خواص طبیعی برخی از میوه‌ها از قوی‌ترین دارو‌ها مؤثر‌تر است و ‌می‌تواند به سلامت افراد بویژه در دوران سالمندی کمک فراوانی نماید.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.
با تنظیم ساعت بیولوژیک بدن، دیگر چاق نمی شوید محققان معتقدند هسته اصلی تنظیم ساعت بیولوژیک بدن در قسمتی از هیپوتالاموس قرار دارد.