نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توت سفید برای مبتلایان به دیابت مفید است توت سفید سرشار از املاح معدنی، تانن، مواد چربی و و...

  نذورات داغ را در ظروف یکبار مصرف نریزید یک متخصص تغذیه با هشدار نسبت به عوارض استفاده از ظ...

  طب سنتی درباره ماهی چه می‌گوید؟ در طب سنتی توصیه می‌شود همراه ماهی برخی مواد غذایی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جلوگیری از سرطان روده بزرگ با رژیم ماهی خواری بر اساس مطالعات اخیر نشان داده شده است که حذف گوشت قرمز و استفاده از رژیم غذایی گیاهی که شامل ماهی است عامل اصلی برای جلوگیری از سرطان روده بزرگ است.
تنظیم نبض قلب با این خوراکی‌ها قلب یکی از اندام‌های مهم بدن است که اگر اختلالی در فعالیتش ایجاد شود، زندگی مختل یا تمام خواهد شد.
دو عامل بروز سرطان روده شناخته شد تحقیقات اخیر محققان دانشگاه جورجیا نشان می دهد که عدم مصرف فیبر کافی در رژیم غذایی و مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک، مهمترین عوامل بروز سرطان روده هستند.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.