نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر و دیگر هیچ بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مصرف شیر در میان ك...

  آبلیمو، مسمومیت را درمان نمی کند! در هنگام مسافرت بهتر است از لبنیات، سبزیجات و میوه...

  شلغم را با آویشن بخورید یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: از آنجایی که شلغم نفاخ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با قارچ سمی که جان 15 نفر را گرفت/ معرفی «فرشته نابودگر» پایگاه خبری لقمه: قارچ سمی که این روزها بسیاری از هموطنان مان را راهی بیمارستان کرده و جان 15 نفر را گرفته است، «فرشته نابودگر» نام دارد که شباهت بسیاری به قارچ خوراکی سفید رنگ دارد.
تأثیر شکلات در افزایش قدرت مغز تحقیقات جدید دانشمندان مصرف شکلات را با تعداد برندگان جایزه نوبل در یک کشور مرتبط دانسته و نشان داده است که مصرف شیرینی می تواند به قدرت مغز بیافزاید.
آموزش دوخت سرویس دم‌کنی در این متن ما به آموزش یکی ازدم کنی ها می پر دازیم و شما در سایزهای دلخواه ومتفاوت میتوانید درست کنید.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟