نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان‌های طب سنتی برای تسکین درد دندان برای تسکین دندان درد توصیه می‌شود که سیر و پیاز را...

  نقش تغذیه در پیشگیری از بزرگی پروستات تکرر ادرار، بیدار شدن از خواب در شب برای دفع ادرار...

  چه کسانی وقتی به رستوران می‌روند، سالاد نخورند! یك سازمان پشتیبانی از مصرف كننده در آلمان هشدار دا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بخور نخورهای فصل گرما در فصل گرما به دلیل هوای گرم و بالا رفتن دمای بدن توصیه می‌شود اصول غذایی خود را تغییر داده تا کمتر دچار گرمازدگی شوید.
علامتی برای شناسایی پوکی استخوان یکی از محققین بر‌تر جشنواره رازی، اعلام کرد: در مطالعاتی که انجام شده به این موضوع دست یافتیم که سرعت از دست دادن تراکم استخوان افرادی که احساس خشکی دهان دارند بیشتر از کسانی است که با این مشکل مواجه نیستند.
غذاهای آلوده‌ای که سر از سفره‌های مردم درآورده‌اند «وجود روغن پالم در شیر به اثبات رسیده و گزارش آن نیز به رئیس جمهور داده شده است.» این سخن وزیر بهداشت در حاشیه همایش تغذیه با شیر مردم هرچند که نگران کننده بود، اما گویی حکایت از اتفاق تازه ای نداشت.
همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.