نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چای جای آب را نمی گیرد کاهش آب بدن علاوه بر چروکیدگی سلول ها، مایع سینووی...

  آشنایی با خوراکی های ضد سرماخوردگی خانگی همیشه با شروع فصل پاییز، آمار ابتلا به سرماخوردگی ...

  بادام یکی از غذاهای آلرژی زا است یک متخصص ایمونولوژی و آلرژی اعلام کرد: آلرژی غذایی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

برای خوردن غذاهای سالم مغزتان را تربیت کنید! متخصصان تغذیه می‌گویند: مغز را می‌توان به گونه‌ای تربیت کرد که موادغذایی سالم و با میزان کالری کمتر را به غذاهای پُرکالری ترجیح دهد.
توجه به اشتغال خانواده‌محور و ایجاد صندوق ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار پایگاه خبری لقمه: یکسال از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد، روزهایی که این دولت روی کار آمد مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از گذشته به جا مانده بود اما این دولت مردمی برنامه‌های خود را با قدرت به اجرا گذاشت؛ نمونه‌ای از این اقدامات اثرگذار از دولت مردمی در حوزه زنان و خانواده است.
خوراکی های مضر برای دندان در ایام عید مسلما هیچ کدام از ما دوست نداریم هر شش ماه یکبار به دندانپژشکی برویم. اما معاینه های دندانپزشکی به بدی درد دندان و تحمل هزینه های بالای پر کردن یا عصب کشی نیستند. در کنار این معاینات باید در تغذیه خود نیز سلامت دندان هایمان را در نظر داشته باشیم.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر می خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید