نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پزشکان درباره زیاده روی کودکان در مصرف ماهی تن هشدار دادند پزشکان بر اساس تحقیقات خود درباره زیاده روی کودکان...

  کاهش سریع وزن بعد از تعطیلات عید خیلی از افراد بعد از گذراندن تعطیلات به دلیل خوردن...

  بخور و نخورهای گرم‌مزاج‌ها یک متخصص طب سنتی با اشاره به خصوصیات افراد با طبع ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توصیه های اساسی برای صاف کردن چاقی موضعی اساس یک رژیم غذایی صاف کننده ی شکم، یک الگوی غذایی متناسب که میزان انرژی آن محدود شده است، می باشد.
غذا در یک متن فرهنگی انسان شناسان عادات غذایی را به عنوان کلیتی پیچیده از فعالیت های آشپزی ، تمایل ها و تنفرها ، آگاهی جمعی ، اعتقادات ، تابوها ، موهومات وابسته با تولید و تهیه و مصرف غذا و در یک کلام یک مفهوم فرهنگی بزرگ می نگرند.به عنوان یک مفهوم فرهنگی بزرگ ،غذا را در مواجهه و ارتباط با بسیاری از مفاهیم فرهنگی دیگر می بیینند.
آشنایی با 8 خاصیت برنج قهوه‌ای غلات کامل یا سبوس‌دار بخش مهمی از هر رژیم غذایی را تشکیل می‌دهند و از جمله سالم‌ترین مواد غذایی محسوب می‌شوند که بهتر است همه گروه‌های سنی از آن استفاده کنند.
من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.