نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونگی نگهداری و مصرف غذا در تابستان معمولاً در تابستان به دلیل گرمای هوا شرایطی فراهم ...

  داروهای فشارخون همزمان با این غذاها مصرف نکنید مصرف مواد غذایی فرآوری شده حاوی سدیم برای بیماران ...

  این میوه را در ماه رمضان فراموش نکنید خرما به خاطر داشتن منیزم ضد سرطان است.

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آزاده نامداری کدام غذاها را بیشتر دوست داشت؟ پایگاه خبری لقمه: آزاده نامداری ضمن تاکید بر علاقه اش به غذاهای سنتی و آشپزی، به سخت تر بودن خنه داری نسبت به مجری گری ازعان داشت.
عامل جلوگیری‌كننده از ابتلای افراد به سرماخوردگی كارشناس تغذیه آزمایشگاه كنترل غذا دارو دانشگاه علوم پزشكی فسا گفت: تغذیه سالم علاج و عامل جلوگیری‌كننده از ابتلای افراد به سرماخوردگی است.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
سه راهکار برای ‌تحول در بخش کشاورزی و رشد امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: برای تامین بهتر غذای مردم و رشد امنیت غذایی در کشور، باید پوست‌اندازی جدیدی در سیاست‌گذاری کشاورزی ایجاد شود و سه تحول اساسی رخ دهد.