نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین میوه برای لاغری را بشناسید انگور بهترین میوه برای کسانی است که می‌خواهند وزن ...

  غذاهای مفید برای درمان آنفولانزا ابتلا به آنفولانزا برای هیچ کس خوشایند نیست و همه ...

  اثرات سوء استرس بر ارگانهای مختلف (1) پایگاه خبری لقمه: تا هنگامی که زنده هستید،ممکن است...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راه‌های دفع سموم از بدن در روزهای آلوده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
۶ عادتی که همانند سیگار کشیدن مضر است گفته می شود، علاوه بر سیگار کشیدن عادت های ناسالم دیگری نیز وجود دارد که پیامدهای آن با عوارض سیگار کشیدن فرق چندانی ندارد.
چند دلیل خوب برای مصرف بیشتر سیر سیر برای پیشگیری از دیابت نوع 2 نیز موثر است. به خاطر این که ترکیبات آن به کبد کمک می‌کند تا مازاد قند خون را دفع کند.